Home Sweet Home

StartseiteKalenderGalerieFAQSuchenAnmeldenLogin
Shoutbox

Shoutbox
Die neuesten Themen
» BTS (Videos, Bilder und Berichte)
Sa Nov 11, 2017 3:19 pm von dori

» SPN Dies und Das
Sa Nov 04, 2017 12:51 am von RedDana

» SPN-News (Season 13)
Do Okt 19, 2017 8:10 pm von Kimba

» SUPERNATURAL Spin-off
Do Okt 19, 2017 7:52 pm von dori

» Allgemeine Spn Tweets
Mi Okt 18, 2017 8:19 pm von Claudia

» Jensen/Jared - Interviews
Di Okt 17, 2017 7:38 pm von Kimba

» SPN on cover
Mo Okt 16, 2017 6:44 pm von Kimba

» SPN/Jensen-Wallpaper
So Okt 15, 2017 6:04 pm von dori

» Supernatural im TV
Di Okt 03, 2017 8:07 pm von Kimba

Jensens Tweets

Austausch | 

SUPERNATURAL Spin-off

Vorheriges Thema anzeigen Nächstes Thema anzeigen Nach unten 
AutorNachricht
Claudia
Rugaru

Anzahl der Beiträge : 758

BeitragThema: SUPERNATURAL Spin-off   Mi Okt 18, 2017 8:16 pm

First Details on SUPERNATURAL Spin-off, WAYWARD SISTERS

CW has revealed first details on potential spin-off to their long running series Supernatural. The spin-off, titled Wayward Sisters hopes to bring more to the world built across the series’ 13 seasons.

The pilot episode of the Supernatural spin-off Wayward Sisters is slated for release in 2018. Executive producers Andrew Dabb and Robert Berens look to explore a group of characters orphaned by supernatural events who fight the creatures of the night. Reoccurring characters Claire Novak (Kathryn Love Newton), Jody Mills (Kim Rhodes), and Donna Hanscum (Briana Buckmaster) would lead the potential series.

Dabb mentioned that Wayward Sisters would see new commentary that Supernatural doesn’t quite tackle:

"This is an opportunity to do something in the world of Supernatural that has some of the sensibilities of Supernatural but addresses a lot of issues, scenarios, and characters that are very different."

This is not the only change mentioned in the interview from EW. Dabb and Berens look to change the dynamics of Supernatural to make the spin-off unique. Knowing the success of what makes a show like Supernatural work, they aim to keep it similar to the tone of its predecessor but different. Kim Rhodes, a veteran of the show, commented that Wayward Sisters would be a “perfect sibling” to the series.

The locale of Wayward Sisters was also mentioned to be of a different approach. Where Supernatural is a show that travels across the entire country, the spin-off would focus itself in Sioux Falls, South Dakota. Dabb commented that this would give the series a sense of community not common in the original, “This is a place where romance can happen. Or rivalry.”

Berens explains that Wayward Sisters would expand the support system of the leads:

"What is possible if you have more than just a sibling relationship to guide you through this process. Could it be different? Could it be less psychologically and physically damaging than what we’ve seen Sam and Dean go through? That’s a really core question of the show."

Supernatural Season 13 premiered on Thursday, October 12th, 2017. Be sure to read the full interview for more details on Wayward Sisters, scheduled to premiere sometime in 2018.

more here......
[Sie müssen registriert oder eingeloggt sein, um diesen Link sehen zu können]
Nach oben Nach unten
Kimba
Admin

Anzahl der Beiträge : 2181

BeitragThema: Re: SUPERNATURAL Spin-off   Mi Okt 18, 2017 9:56 pm

Werdet ihr es euch ansehn, sollte es das Pick-Up kriegen?
Ich mag ja Jody total gern, und Donna ist klasse, aber Claire geht mir tierisch aufn Keks und Alex sagt mir nix, die hat man ja kaum gesehn, kennt man nicht wirklich. Und die neuen natürlich eh nicht.
Es scheint, dass Claire und Patience nicht miteinander auskommen werden. Also Rivalität und Gezicke. Dazu dann noch Romanzen...Also so ne Art Teenie-Soap-Romance-High-School-Gezicke-SPN wär dann jedenfalls nix für mich. Dafür bin ich schlicht zu alt.
Nach oben Nach unten
http://sweethome.forumieren.com
Claudia
Rugaru

Anzahl der Beiträge : 758

BeitragThema: Re: SUPERNATURAL Spin-off   Do Okt 19, 2017 7:32 pm

Kimba schrieb:
Werdet ihr es euch ansehn, sollte es das Pick-Up kriegen?
Ich mag ja Jody total gern, und Donna ist klasse, aber Claire geht mir tierisch aufn Keks und Alex sagt mir nix, die hat man ja kaum gesehn, kennt man nicht wirklich. Und die neuen natürlich eh nicht.
Es scheint, dass Claire und Patience nicht miteinander auskommen werden. Also Rivalität und Gezicke. Dazu dann noch Romanzen...Also so ne Art Teenie-Soap-Romance-High-School-Gezicke-SPN wär dann jedenfalls nix für mich. Dafür bin ich schlicht zu alt.

Ich werde es mir mal ansehen, wenn es denn soweit ist
Aber auf Teenie Gezicke mit Übernatürlichem, weiß jetzt auch nicht ob ich das noch brauche
Nach oben Nach unten
dori
Admin

Anzahl der Beiträge : 2057

BeitragThema: Re: SUPERNATURAL Spin-off   Do Okt 19, 2017 7:52 pm

Angucken werde ich es mir aber erwarten tu ich nicht viel. Wenn sie mehr mit den jungen Möchtegern Teenie Göre bringen kann ich auch nichts mit anfangen.will an mehr von Jody und Donna sehen.
Nach oben Nach unten
Gesponserte Inhalte

BeitragThema: Re: SUPERNATURAL Spin-off   

Nach oben Nach unten

SUPERNATURAL Spin-off
Vorheriges Thema anzeigen Nächstes Thema anzeigen Nach oben 
Seite 1 von 1